Nuffnang Add Ads

Ahad, 23 Jun 2013

Dak-na yang Busy

Assalamualaikum. Minggu yang sangat-sangat sibuk untuk guru baharu macam aku. Too many things to do, too many things to catch up. Minggu lepas, ikut PSKPP zon aku. OMG, haha free-free je aku dapat medal kot. Medal emas 1 (futsal) dan medal perak 1 (bola jaring). Main 1st half je pun. Hahaha, btw yang untungnya markah hujung tahun aku besar kot! Alhamdulillah. Lepas hal PSKPP, meeting hari tu, GB maklumkan yang sekarang Jemaah Nazir sedang buat pemantauan. Dahlah sekolah yang dipantau agak dekat dengan sekolah aku. Aku memang gelabahlah sebab banyak aku belum buat sebab En. Printer aku buat hal. *Kuang ashem*. Ingat payday ni, nak beli sebijik yang baru la. Adoiii letih aku, orang lain dok kumpul tab, ihphone, note bagai. Aku pulak kumpul benda alah ni. And now, tugas aku dah bertambah...Congrate Dak-na! Haha takpa-takpa kerja orang bagi, maknanya dia percayakan kita. *positif* walaupun air mata bagai banjir... Oh Allah, aku mohon kekuatan dan ketabahan untuk hadapi dugaan dalam bekerja ini agar aku ikhlas untuk melakukannya. Aamiin ya rob.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan