Nuffnang Add Ads

Selasa, 1 Februari 2011

bila indah berakhir

teringat kata sahabat dahulu. kalau bercinta semua nampak indah. (mcm entry cinta+jiwang, haha). tapi...ada tapinya...indah berlalu bila nampak semua keburukan si pasangan. erm...subjektif sungguh kan? sebabnya? kita sendiri pun tak boleh nak berikan jawapan; lebih tepat ALASAN. kalau tak suka buat apa nak simpan?----> alasan standard atau pun tak da jodoh...err...itu saya tak boleh nak komen bebanyak sebab saya sendiri pun tak tahu rasa indah dan buruk tu...--->sila cop saya budak nerd sekarang. bukan apa...dah ibu bapa tak bagi 'bercinta' kan...ha ha...budak baik la...

sekarang ni bukan nak cakap pasal pengalaman cinta saya...---> dah memang tak berpengalaman kan!
entah kalian suka ke tak aku tetap nak post gak...(dah aku punye entry kan)! ha ha~

bila indah berlalu
khabarkan pada aku
agar senang ku mendampingimu
tiada gusar aku mendekatimu

bila indah berakhir
gegas kau panggil aku
biar aku jilat luka hatimu
dikhianati pemabuk cinta

tetap...
andai bila saja indah itu berlalu
nekadlah mencari aku
biar kubalut hatimu yang robek

dan...
andai saja indah itu berakhir
benar-benar berakhir
aku mahu kau tetap disampingku
selama-lamanya
aku si penunggu hatimu

p/s::saya memang suka awak. biar saya tunggu awak sajalah. sebab saya dah nekad!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan