Nuffnang Add Ads

Sabtu, 15 Januari 2011

borong buku.

Aku puas hati sebab akhirnya karya-karya hebat mampu aku miliki. Semangat berjudi bakat itu aku paling inginkan pada diriku ! Antara karya yang aku mampu miliki.


Utopia Trauma karya hebat Rahmat Harun (paling aku minat)


Jurnal Rock n Roll (Jayzuan)


cinta berbalas di meja 17 (tottaly jauh dari apa yang aku expect !) but i bet u...worth.

aku ini binatang jalang by Chairil Anwar

Kotak-kotak demokrasi by N.Faizal Ghazali

-- semuanya mempunyai kekuatan masing-masing.
-- apa yang pasti banyak berkisar tentang kehidupan sosial sama ada dari sudut pandangan pertama
mahupun keseluruhannya secara luas.
-- ada unsur idealisme dan realisme (ikut buku/karya)
-- kalau berminat, google esastera
-- enjoy pembaringan setiap kelapangan menatap karya hebat !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan